loading...
تلگرامی
Reza بازدید : 1283 پنجشنبه 17 تیر 1395 نظرات (0)

    دانلود آهنگ اگه زندگي کوتاهه بگو روزاي خوب تو راهه

    saate-kooki.rozblog.com/post/184
    توش؟ 2 . دانلود آهنگ اگه زندگی کوتاهه بگو روزای خوب تو راهه 100musicirani.rozblog.
    com/.../دانلود-آهنگ-اگه-زندگی-کوتاهه-بگو-روزای-خوب-تو-راهه.html 26 دقیقه قبل .

    دانلود آهنگ اگه زندگی کوتاهه بگو روزای خوب تو راهه

    100musicirani.rzb.ysupport.ir/post530885.html
    اهنگ زندگی کوتاهه بگو روزای خوب تو راهه ... فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛
    حسین توکلی خواننده آلبوم هایی همچون توهم؛ اگه تو نبودی؛ بهونه ... راستي كاراي خوبي
     ...

    دانلود آهنگ جدید علیرضا ولایی به نام دلخوشی

    www.دانلودآهنگ.com/.../دانلود-آهنگ-جدید-علیرضا-ولایی-دلخوشی/
    5 روز پیش ... مهم نیست اگه توی دنیا پر آشوبه. پاشو بلند شو بگو میتونم. خودمو به دلخوشی
    میرسونم. با اینکه زندگی کوتاهه. بگو روزای خوب تو راهه. پاشو بلند شو ...

    آهنگ زدبازی بنام تابستون کوتاهه - دانلود آهنگ جدید

    www.shirazsong.org/download-new-music-zedbazi-tebstoon-kotahe/
    دانلود آهنگ زدبازی بنام تابستون کوتاهه با کیفیت عالی دانلود آهنگ جدید ... همه چی
    عالیه ولی اگه بذاره پاییز چرا میره جلو عقربه هی ... بهارم که هوا ابر، فقط بویه خوب دارِه
    که دارِه بهمون میگه تابستون تو راه ولی… ... زندگی میکنیم انگار فردایی نیست ...
    همیم این همه دوست ، من تا بشه می چوقم ، این همه روز میگذره زود ، زاخار به من بگو چی کمِ
    توش؟

    دانلود آهنگ اگه زندگی کوتاهه بگو روزای خوب تو راهه | اندروگیم | دانلود ...

    androgame.ir/2016/07/.../دانلود-آهنگ-اگه-زندگی-کوتاهه-بگو-روزای/
    14 ساعت قبل ... دانلود آهنگ اگه زندگی کوتاهه بگو روزای خوب تو راهه | اندروگیم Feb 28, 2013 - مجله
    اینترنتی قشنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی، عکس جدید، تفریح و ...

    دانلود آهنگ جدید مجتبی دل زنده با نام شادی های ما

    musicbama.ir/1490-دانلود-آهنگ-مجتبی-دل-زنده-شادی-های-ما
    17 دسامبر 2015 ... دانلود آهنگ جدید شادی های ما با صدای مجتبی دل زنده با کیفیت خوب ... فقط بخند و
    شادی کن تو که شادی منم خوبم ... نگو زندگی کوتاهه. هنوز خوشبختی تو راهه ... دوست
    دارم زندگی رو · دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام به همه بگو · دانلود آهنگ ... دانلود
    آهنگ جدید مقداد موسی پور با نام اگه عشقی نباشه · دانلود آهنگ جدید اشوان به ...

    دانلود آهنگ زندگی کوتاهه روزای خوب تو راهه - آخرین اخبار ایران و جهان

    khabarduni.ir/search/?...دانلود%20آهنگ%20زندگی%20کوتاهه%20روزای%20خوب%20تو%20...
    دانلود آهنگ زندگی کوتاهه روزای خوب تو راهه. فیلم سال به ... سود مشارکت در منافع
    بیمه‌های زندگي بیمه ملت در سال 26.94 درصد اعلام شد. به گزارش ... اگر زیر 25 سال
    هستید وارد نشوید+ دانلود. 4-3-2016 ..... دانلود آهنگ اگه زندگی کوتاهه بگو روزای خوب
    تو راهه.

    اهنگ زندگی کوتاهه بگو روزای خوب تو راهه - آخرین اخبار ایران و جهان

    khabarduni.ir/search/?...اهنگ+زندگی+کوتاهه+بگو+روزای+خوب+تو+راهه
    اهنگ زندگی کوتاهه بگو روزای خوب تو راهه ... فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛
    حسین توکلی خواننده آلبوم هایی همچون توهم؛ اگه تو نبودی؛ بهونه ... راستي كاراي خوبي
    تو راهه. ... بر روی آیفون خود از تلگرام ابتدا باید برنامه ی Documents را دانلود کنید.

    دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام روزهای خوب

    nex1music.ir/دانلود-آهنگ-سیامک-عباسی-به-نام-روزهای-خ/
    لینک کوتاه مطلب ... کاش همیشه میشد بچگی کرد ولی روزهای خوب کودکی نمی سوخت. ...
    من تو عمرم خیلی خیلی کم آهنگ ایرانی گوش دادم و از موسیقی ایرانی خوشم نمیاد.

    دانلود آهنگ جدید | موزیکور » دانلود آهنگ تابستون کوتاهه زدبازی

    musicor.ir/دانلود-آهنگ-تابستون-کوتاهه-زدبازی/
    دانلود آهنگ تابستون کوتاهه از زد بازی,دوباره کنار آب زیر ستاره هاییم خوشحال از این
    که تو بهترین سه ماه سالیم تنها مشکل اینه که تحت فشار خوابیم همه. ... همه چی عالیه
    ولی اگه بذاره پاییز. چرا میره ... بهارم که هوا ابر فقط بوی خوب داره. که داره به ما میگه
    تابستون تو راهه ولی ... زندگی میکنیم انگار فردایی نیست ... زاخار بهم بگو چی کمه
    توش.

    تکست و متن و شعر و موزیک

    world-text.blogfa.com/
    همه از مرگ می ترسن من از این زندگی سمجی که. چسبیده به ... فاصله ام زیاد و راه باز و
    جاده دراز.. مثل راه .... مثل اون روزا که رفتن و بر نمیگردن // همون روزا که تو بغل تو خنده
    میکردم .... عزیزم یه روز که خوبی ده برابر خوبم ، ببخش منو اگه واست قبلنا بد بودم
    .... تکست آهنگ بگو هستی از تهی ... اونا همه شا م پاین به دست ، سگه پا کوتاه یا طوطی
    دارن.

    دانلود تیتراژ برنامه ویتامین خ از علیرضا ولایی - دانلود آهنگ جدید

    beepmusic.org/تیتراژ-برنامه-ویتامین-خ-علیرضا-ولایی/
    9 آوريل 2016 ... دانلود آهنگ تیتراژ پایانی برنامه ویتامین خ شبکه نسیم با صدای علیرضا ولایی. با
    لینک مستقیم ، کیفیت بالا ... حس خوبی تو راهه دیگه خوشبختی موندگاره بگو هر
    لحظه با خودت که غصه با من کاری نداره. ***. برای دانلود دیگر تیتراژ ...

    .: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه با آن»

    porseman.org/showarticle.aspx?id=586
    و گام بسيار مؤثر و سرنوشت سازي مي تواند در زندگي و بهداشت رواني و سلامت جسماني
    شما باشد. ... خداوند كساني را كه در راه او قدم برمي دارند راه هاي نجات به آنها معرفي مي كند:
    «و الذين ..... خوب، ميدونيم كه خوشيندترين لذت دنيي ما و حتي به قول پيامبر، اون دنيا
    در ... گفتم تو ين مدت، اگه نجاتم نديد، خودتون ميدونيد! ...... قول می دی دانلود کنی؟

    متن آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی - دانلود آهنگ جدید

    nicmusic.org/1394/03/متن-آلبوم-مخاطب-خاص-علی-عبدالمالکی/
    25 مه 2015 ... هوا دو نفرست مثل همون روزا با تو ، تو این هوا جون میده راه بریم. من با تو حاضرم هر جا
    بگی بیام هوا دو نفرست بگو کجا بریم ... اگه تو کم بشی از تو دنیام کاری با دنیا
    ندارم صبر کن صبر کن ... از دوری دلم عاسیه عاشق تو وسواسیه بیا خوبم کن .... و سر
    حال و خوشحال از زندگی چیزی در این دنیای فانی نمی ماند جز نیکی جز ...

    دانلود اهنگ به تو که فکر میکنم علیرضا ولایی

    ctfun.ir/search/?q=دانلود+اهنگ+به+تو+که+فکر+میکنم...
    دانلود آهنگ جدید علیرضا ولایی بنام ویتامین خ ... اینکه زندگی کوتاهه بگو روزای خوب
    تو راهه پاشو بلند شو بگو میتونم خودم رو به دلخوشی میرسونم .... بیا با من بمون تموم
    شه این کابوس اگه تو پیشم باشی دلم آروم می گیره دل من با تو شاده فقط تو رو داره ...

    نجواهای یک بغض لبریز

    www.915915.blogfa.com/
    بگو که حضرت خالق خودش تو را وقتی که ... بر نخیل است و دست ما کوتاه. از : قاسم ....
    زندگی آهنگ زیبای النگوهای توست خوش به ... به‌راحتی کسی از راه ناگهان برسد،... رها
    کنی ... حیفند روزهای جوانی، نمی‌شوند این روزها دو ..... ولی من خوب به خاطر دارم که برای ...

    چه غم که خلق به حسن تو عیب می گیرند؟ - زیباترین شعرهای عاشقانه

    b10411.blogfa.com/author-b10411.aspx
    حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم. آخ . .... راه نجات از شب گیسوی دوست نیست ...
    نمی دونی تو این روزا چقدر از زندگی سیرم ... اگه تا آخر دنیا قراره تو دلم باشی. .....
    كوتاه كنند. و سر انگشت تفاهم هر روز. نقب در نقب دري بگشايد. دري از عشق به باغ گل
    سرخ .... بگو ! بِبَریدم به دوش، به کوی می‌فروش که شرابم شراب، که سبویم سبو. ع.
    قزوه.

    متن تمام ترانه های احسان خواجه امیری - فرشید آذر هوادار احسان خواجه امیری

    farshidazar.persianblog.ir/post/12/
    15 جولای 2012 ... خداحافظ تو ای محبوب خوب من سلام تو ... خزان زندگی آمد دل افسرده بعد از تو بهاری را
    ندیده ... بگو بگو که هستی ، برای آخرین بار ... این همه عشقای کوتاه و این تحمل های
    طولانی ... اون روزای عاشقونه، مال تو ... اگه راهی اگه بی راه منم و پای پیاده

    آرشیو آهنگ های قدیمی 250 200 A - همه چیز از همه جا - سایت یکصدا

    www.1seda.com/1389/01
    15 آوريل 2010 ... دانلود اهنگ مادر از مارتیک. نوشته شده توسط ... آهنگ این چه رسمیست که تو ناز کنی
    یکطرفه از معین .... از زندگی ای بی وفا آخر تو سیرم کردی .... از تموم قصه های خوب و
    بد .... هر کی میرسه این روزا زخم زبونم میزنه ... از دو روز عمر آدم این راه باریک چی می خواد
    ..... بی من تو بگو لرزش غم از چه در افکندی بر آن گیسوی بی تاب

    متن تمام آهنگ های آلبوم مهدی مدرس به نام مسیر رویایی - دانلود آهنگ های جدید

    musicbambo.org/1393/09/متن-آهنگ-آلبوم-مهدی-مدرس-مسیر-رویایی/
    29 نوامبر 2014 ... چشمای غمگینو ببین اخمای تو هم رفته رو. بی دلخوشی سر ... می خوام بگی کی حقتو
    میگیری از این زندگی. غم ها رو از ... دنیا به حد کافی از غصه پره اما بدون با حس خوب ما
    فقط ... اگه می خوای بری فقط بگو چرا ... به روزهای خوب و پر آرامشم ... داری بی من کجا
    میری که دستام از تو کوتاهه ... داری میری شاید جاده یه راهه تازه ای باشه.

    باران یعنی تو بر می گردی... - blogfa.com

    rain135.blogfa.com/tag/غزل-معاصر
    یک لحظه زندگی تو از دست می رود. وقتی کسی که .... در روزهای بعد یکی فکر می کند:
    ... مرگ خوب است به شرطی که تو فرمان بدهی ... قصه ای کوتاه شد دیدار تو ... رود، راه.
    دریا، تو. دست هایم دو جاده از خاک اند. از زمین با دعا به بالا، تو. از تو دورم که اندکم، اما ...
    سکوت می کنم آهنگ جنگ نزدیک است .... لااقل یک شب بگو کی صبح صادق می شود.

    پرسه در خیال

    parsedarkhial.blogfa.com/
    21 فوریه 2016 ... تو سوی مسجد می روی مسجد به سويت ... چه خوب شد که نبوده است بر بدن ها سر ... واقعا
    روزهای خوبی بود ... چشم در راه برادر شد اگر هفده روز ... بایک جملهء کوتاه ... http://wdl.
    persiangig.com/pages/download/?dl=http://firouzja.persiangig.com/ .... عمرت نفس
    نفس همه تلمیح زندگی است ... بگو چه شد که من اینقدر دوستت دارم؟

    یوز - آخرین مطالب سیامک خرمی

    www.yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s=0&l=15&tid...tnm...
    دانلود اهنگ اگه زندگی کوتاهه بگو روزای خوب تو راهه ... دانلود - اهنگ -جدید-علیرضا-
    ولایی-دلخوشی/ Translate this page 5 days ago - مهم نیست اگه توی دنیا پر اشوبه.

    عاشقانه - ... حرف هایی که بعد از تو در دلم ماند ...

    sarsepordehbinam.persianblog.ir/tag/عاشقانه
    مامان خوبم مرسی که همه حسای من رو بدون اینکه به زبون بیارم. ..... با اینکه فکر میکنم
    هیچ وقت گذارت به این مسیرها نمیخوره یا اگه اتفاقی راه گم کردی و از این مسیرها ...

    تکست آلبوم آوار از علی سورنا (مرد تنهای رپ فارس) - امروزیا

    emroozia68pedi.persianblog.ir/post/83/
    10 فوریه 2014 ... تکست آهنگ به بچت بگو. رنگ و طعم ــه ... اینا کار توئه اگه میبینی که تنم پارس ...
    هم من هم تو خوب میدونیم مجنونیم مجنون میمونیم خیلیا رو ... گفتن دلبر گفتم مادر
    گفتن راهه ترانه سده .... اتل متل توتوله بگو زندگی چجوره؟! قشنگه؟ ... دلیل بیداریه
    توی شباهای منن روزای تو ... تکست و متن و دانلود(٢) ... زندگی کوتاه است

    دانلود چند اهنگ قدیمی و خاطره انگیز - آخرین ستاره

    starend.blogsky.com/1389/10/19/post-60/
    با توجه به این که تعدادی از دوستان در هنگام دانلود مشکل پیدا کردند و سایت ... نوم
    خوب تو طلسمم توی این شوون شکسته ..... حتی اگه هیچی نگی سکوت تو پر از غمه ...
    خیلی کوتاه عمرمون کی میدونه کی میباریم ... آخه زندگی بنا نیست که سراسر باشه
    شیرین ... حرفاتو به من بگو از راه دور .... تو این روزا هر کی پول داره ، تو چراغ جادوش
    غول داره

    یه دنیا شعر - متن تمام آهنگ های محسن یگانه

    www.sshahriyarm.blogfa.com/cat-26.aspx
    یه دنیا شعر - متن تمام آهنگ های محسن یگانه - اين وبلاگ زير نظر سازمان ساماندهي
    وبلاگ ها ايراني ... زندگی بی تو تکراری میشه گم میشم بین همه ... خوب منو به خاطرت
    بسپار این منی که رو به روته این منی که رو به روته ... تکلیف عشقمون رو بهم بگو که
    بدونم ... اگه ریشه هام پیر و کهنه ست ولی نمی ذارم از هم بپاشه تو رو. ... به تو بد کردم
    اون روزا

    آهنگ غمگین | دانلود آهنگ و موزیک جدید با لینک مستقیم - Part 9

    chatom.ir/tag/آهنگ-غمگین/page/9
    دانلود آهنگ جدید مهدیار جعفری بنام گناه با لینک مستقیم از پارلین موزیک.
    Download New ... اگه گناه کردم دلو به تو بستم. دانلود آهنگ ... منو با اسم کوچیکم
    صدا کن مثل اون روزا. بگو که با منی هر دم بگو که با منی هر جا .... صد بار نگفتم نرو
    این راه بهتره تو باعث شدی بگم بدو بی راه یکسره .... راهه. بیا دستم و بگیر این
    زندگی کوتاهه.

    دل نوشته ها - سمت خدا

    samtekhoda.tv3.ir/index.php?option=com_content&view...
    اصلا نمی دونم واسه چی دارم زندگی می کنم هر چی می گردم هیچی نیست انگار یه راهه که
    تهشو نمی تونم ببینم . .... تو رو خدا تو این شبا برای منم دعا کنید یه همسر خوب
    نصیبم بشه . .... خو اگه دوست داره بگو بیاد خواستگاریت ..... بیشترمیشه ولی اون
    منونخاست,انقددا غونم نه میتونم پیاماشوبخونم نه صداهاشوگوش بدم نه اهنگ گوش بدم ولی
    شایدالان ...

    ... زیباترین شعرهایی که تا به حال خوندم

    be5tpoems.blogfa.com/
    در آن دعوا چیزی از همسرم شنیدم که حالا بعد از جدایی مان ، چراغ راه آینده رفتار هایم شده :
    ... امروز که دقت می کنم ، می بینم تقریباً همه ما در طول زندگی ، به لحظه ای می رسیم که
    آدم های .... اگر فیلمی تو مایه های Shawshank Redemption سراغ داشتید مچکر میشم که
    ... خیلی خوب هم استقبال می کنم :) و همچنین موزیک خیلی خوب همراه با لینک دانلودش .

    لیلا شدم مجنونم رفت

    albaloooo.blogfa.com/9006.aspx
    بعضي آدم ها نقش صِفر رو بازي ميكنن تو زندگي اگه ضرب بشن تو زندگيت همه ... این
    روزا عده ای یه جوری زیرآبی میرن که دلت میخواد بهشون بگی، من نگا ه نمیکنم ..... کوتاه
    می شد .... خودم را به هزار راه میزنم به هزار کوچه به هزار در و دیوار نکند یاد آغوشت بیفتم.
    ... خوب درک کـردم منظـورش را. ..... به سایه ات بگو آهسته رد شود دلم تازه آرام گرفته.

    شعرهای روزبه بمانی - حال من خوب است اما با تو بهتر میشوم

    2eshtebah.persianblog.ir/page/2
    تو آهنگ سكوت تو به دنبال يه تسكينم صدايي تو ... هم سنگ اين روزاي من حتي شبم
    تاريك نيست اينجا به ... من از تو من از تو راه برگشتي ندارم تو از من نبض دنيامو
    گرفتي ... به من چیزی بگو شاید هنوزم فرصتی باشه .... اگه این زندگی باشه اگه این
    سهمم از دنیاست من از مردن هراسم نیست ... فقط چند لحظه کنارم بشین یه رویای کوتاه
    تنها همین

    سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=1
    انتخاب رشته ی کنکور سراسری با خیال آسوده | دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام
    پسرم .... صبح، رنگین کمان زندگی است که از دست های تو، به آیندگان پیش کش می
    شود. ... میگن دعای مردم در حقه ادم زوردتر اجابت میشه پس توروخدا اگه میشه دعام کنین
    این و من ..... است در نور خطبه های ولی راه روشن استبا دشمنان بگو، هوس خام کرده اند
    بیهوده رو به ...

    روش های فراموش کردن ناکامی عاشقانه - مجله اینترنتی قشنگ

    mag.ghashang.com/3632-raveshhaye-faramosh-kardanenakami-asheghane.html
    28 فوریه 2013 ... مجله اینترنتی قشنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی، عکس جدید، تفریح و سرگرمی ....
    برچسب زده شده با :بازگشت به زندگی دوباره عاشق شدن شکست عشقی ... من 3سال
    باهاش بودم دوسش داشتم واسه آیندمون یه عالم نقشه داشتیم اما تو این مدت اون .... دوستای
    خوبم خوشحال میشم اگه راهنمائیم کنید مرسی ...... من این روزا حالم خوب نیست .

    واي خدا.....میگن قسمت من نیست!!!!

    www.khanjarekhyanat.blogfa.com/
    این رسمش نیست که پا به پای من بیایی و روزی رفیق نیمه راه شوی. این رسمش نیست
    ... اگه دختر باشی قطره قطره ی اشکات ... یه روزایی یه شبایی به یه ادمای خاصی خیلی
    احتیاج داری گوشیتو بر میداری شمارشو بگیری .... تو فقط بگو می آیی… .... همهــ
    زندگیــــــــ من تو هستیــــــــــ . ... هوا خوب و بدش فرقی نداره ، به هوای تو نفس میکشم
    هنوز !

    خدا همینجاست...کنارِ تو

    dar-jostejooye-khoda.blogfa.com/
    و زندگی چیزی جز مهربانی و عشق ورزیدن به آفریده های خداوند نیست . ... تفضل و
    مهربانی تو به کسی است که به آستانت روی آورده ، ... آنقدر خوب که با هر مقدار بار
    سنگين گناه ، ... در دلت با خدا سخن بگو ، ... پس باید دعوت مرا بپذیرند ، و به من ایمان
    بیاورند ، تا راه یابند . ..... من این آرامشه محضو ؛ به تو مدیونم این روزا تو دیدی .... دانلود
    گرافيك

    اجرای عجیب خواننده مشهور در تلویزیون - سایت خبری تحلیلی تابناك ...

    www.tabnak.ir/fa/news/404611/اجرای-عجیب-خواننده-مشهور-در-تلویزیون
    1 ژوئن 2014 ... اونوقت دیگه نیازی به این جنگولک بازی ها و جا موندن از آهنگ نبود .... حالا اگه نوشته
    بود "اجرای خوب و شاد خواننده" همه از اجراش تعریف میکردن! ..... هنوز هم آدمایی داریم که تو
    بیست سی سال پیش زندگی کنن؟ :)) ... کند بودن سرعت دانلود و لود کردن تا اونجا که
    من میدونم "یکی" به سرعت اینترنت در محل دانلود ربط داره و "یکی" هم به ...

    متون زیبا - نسیم خوش روزهای زندگی

    amirbaratnia.persianblog.ir/tag/متون_زیبا
    Download. پيوندهای ... چطور است شعر و آهنگی را سر هم بکنیم و بخوانیم و بگوییم
    همین سرود ملی ما ست ... کسی نیست که .... وقتى آنکس که دوستش داریم دچار مصیبتى
    میشود میگوییم از بس که خوب بود . و هنگامى که ... اگه تو سینما باشیم ..... در طول مدت
    زمان کوتاه آن ،تمامی واقعیت های زندگی ما گنجانده شده است : ..... بگو صبح در راه است.

    دخترا انقد ساده نباشید!!!!!!!!!!! - blogfa.com

    2khtare-khob.blogfa.com/
    ح: اگه تو یک وسیله برقی گرون قیمت و حساس بخری از کجا میفهمی که چطور باید ازش
    استفاده کنی که ... موقعیتش انچنان خوب نبود و لی بد هم نبود که نشه زندگی کرد.

    اس ام اس سنگین و معنی دار

    sms.irfamily.com/اس-ام-اس-سنگین-و-معنی-دار/
    7 مه 2013 ... مسدود نكردن راه تنفس ... امیدوارم آنقدر خوبــــــــــــ باشیم و زیبا زندگی کنیم که
    وقتی از خـــط پایان ... جهت دانلود هزاران کتاب بصورت رایگان به سایت دانلود کتاب
    irpdf.com مراجعه ... عشقــــ ما همانند روزهای هفته است ، تو شنبه و من جمعه ! ..... 3)یه قرآن
    گذاشتم بین خودمو عشقم,گفتم اگه منو دوست داری دست بذار رو قرآن بگو!

    نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست

    www.sanaz3494.blogfa.com/
    نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست - به یاد اوردنت هر روز "درد آورترین شکل
    فراموشی ... همه چیز در زندگی "عادت "میشود. ... اگر لحظه ای :حتی برای ثانیه ای هرچند
    کوتاه ... تو هم چه خوب ... این را به همه بگو. ... چه آهنگ دلنشینی دارد. ... امروز هم بدنبالت
    میگردم مثل همه روزهای نبودت ! ... اینکه ستاره ها در آسمان برای نیاز نیمه شبم راه باز
    کنند ؟

    متن آهنگ ها - www.kolbe tanhay.com

    www.lord-2013.blogfa.com/category/34
    www.kolbe tanhay.com - متن آهنگ ها - - www.kolbe tanhay.com. ... دوست دارم حتی
    اگه پیشم نباشی. عاشقتم که ، دوست ... بهترین روزا مو کنار تو دیدم .... بخدا دنیا
    کوتاهه ... دانلود آلبوم امپراطور مهدی یراحی ... بگو که عشق منی تویی نفسم .... کوچـه
    بـه کوچـه راه می رم بـا چشـم گریـون و کبـود ... به من برگردون اون روزو که با تو زندگی
    خوب بود.

    هنر عاشقی من این بود که بی تو با تو بودم

    www.istade-mordan.blogfa.com/
    این تلافی روزایی که بهم میگفتی عاشقت نیستم. و در آخر یه روز میرسه که .... کسی
    که تو دل جا میگیره به این راحتی ها نمیشه بیرونش کرد ... من سر چهار راه فالش را با
    دیگری می گیرم .... خوب درک کردم منظورش را . .... فقط بگو با وجدانت چه می کنی؟! شاید
    . ... می خواهم آن روی زندگی را هم ببینم. .... وام های کوتاه مدتی هستند .... دانلود آهنگ جدید.

    دانلود آهنگ جدید علی بابا و احمد سلو به نام دیوونه - سایت رسمی علی بابا

    alibabadlove.org/دانلود-آهنگ-جدید-علی-بابا-و-احمد-سلو-به/
    برای دانلود آهنگ دیوونه به ادامه مطلب مراجعه کنید … ... خخخ خندیدم مثه این ک کامنت
    هایی ک گذاشتیمو نخوندی اقا حسین اب ما با شما تو ی جوب .... حداقل یک آرایشگر خوب
    میشن! ... عاشق علی بابا فک کنم از اون روز ک دعوامون شد دیگه کم پیدا شدی اگه از اون
    روز ... کاراس افریییییییییییییین باشه پس بهش سلام برسون بگو وقت کرد
    بیاد.

    مطالب عاشقانه حسی _ عشق گمشده

    zariya.mihanblog.com/
    برچسب ها : عاشقانه جدید من و تو، عشقولانه هایم، نامه های عشقولانه، متن دلتنگی،
    عاشقانه، .... در این راه طولانی، که ما بی‌خبریم و چون باد می‌گذرد، بگذار خرده
    اختلاف‌هایمان باهم، باقی بماند. ... 11556074118236205531 اگه تو هم دلت گرفته بیا
    (از دستش ندید!) .... بگــــــــو که واگــُـــــــذار شــُــــد. ... چــِــه خــُــوبْ مـــیــــشُــــدْ تـُـــو
    هــَــمــــیــــنْ رُوزآ .

    کل کل نسل ها :: تـــوفانی از خنده :)

    2funny.ir/post/کل-کل-نسل-ها
    پیام های کوتاه ... برای دانلود کلیک کنید .... ینی دوست دارم تو قسمت نظرات بکش
    بکش بشه ها .... خدا همه رو شفا بده،واقعا کار و زندگی دیگه ای ندارین،اگه ی ذره عقلتو به
    کار ... اول از همه این که بین هر دهه ای قطعا یه سری آدم خوب داریم یه سری آدم بد. ... ما الان به
    جای این چیز های مسخره اهنگ های لیتو و سیجل و هیدن گوش میدیم نه اهنگ یه حلقه طلایی.

    فلسفی | قالب وبلاگ

    pichak.net/crop/tag/فلسفی/
    عزیز ترین ادما مثل پازلن اگه نباشن نه جاشون پر میشه نه کسی جاشونو می گیره. ... هر
    چه نداری بگو دارم , هر چی داری بگو بهترینش را دارم … ... همیشه سعی کن عاشق کسی
    بهتر از خودت باشی تا با تو زندگی کنه نه بازی… .... آنکه می گوید همه چیز خوب است و
    بدی وجود ندارد با کسی که همه چیز را اهریمنی می ...... زمانی میتوان آهنگ زیبایی نواخت

    صِــــــدای اِحـــــــسٰــــاس - آهنگ هاي عاشقانه و احساسي ايراني F،I music

    shahre-asheghi.blogfa.com/category/1
    برچسب‌ها: دانلود اهنگ هاي جديد احساسي, دانلود بهترين اهنگ هاي عاشقانه, دانلود اهنگ قدم
    ... اگه حس میشه جای خالیت تو شبای من عیبی نداره من صبورم بیشتر از این حرفا ...
    تو اين روزاي ابري زمستوني وقتي نم نم بارونم ميگيره من يكي كه خيلي دلم ميگيره ...
    يه دفه از خواب بيدار شدين و ببينين زندگي اصلا اونطوري كه شما فكر ميكردين نبوده.

    نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بود! - خبرآنلاین

    www.khabaronline.ir/detail/141444/weblog/alamifariman
    7 آوريل 2011 ... اگه زشت بودی تو این جهنم ما زندگی میکردی بازم این حرفو میزدی؟ ... واس خودت میبری
    و میبافی این روزا کسی به سیرت خوب نیگا نمیکنه همه چی مادیه من ..... که هچی انسانی
    زشت نیست یکی دماغش گند چشاش قشنگه یکی کوتاهه ولی شیرینه ..... که به راه بد
    میرفتم ولی الان با همین قیافه به جایی که نمیخواستم رفتم درضمن ...

    شوهرم میگه من فقط به عشقم نزدیک میشم تو کلفت این خونه ای :: خانواده ...

    khbartar.blog.ir/post/.../من-فقط-به-عشقم-نزدیک-میشم-تو-کلفت-این-خونه-ای
    14 ژوئن 2015 ... نمیدونم داستانت واقعی یا نه ولی اگه واقعی باشه بدون که زندگی رمان نیست .... اگه
    میشد احتمالا یکی میگفت : چقد پست و وقیح میتونه باشه یه زن ! خوب و بد در هر دو
    طرف وجود داره . .... بهش بگو بیا با هم در موردش حرف بزنیم یه راه حل واسه دو تا مون پیدا
    ... اگه مدام اون بهت حرف بزنه و تو کوتاه بیای دیگه هیچ ارزشی واست قائل ...

    دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام لحظه به لحظه

    pop-music.ir/آهنگ-جدید-پازل-باند-بنام-لحظه-به-لحظه
    8 مارس 2015 ... دانلود آهنگ ... هر چی گفتم اگه میشه نرو نشنید بگو حال منو فهمیدی ... داره می گذره با هر
    سختی خوب می دونم ... درد و غمات دل من راه توشون مثل ماه دو مهتابه .... دوست داشته باش
    زندگی من بدون تو نمیگذره توراااااااا خدااااااااااااااااااااا /فکر کن یه درصد ایمیلمو به .....
    مهرزاد جان متن های کوتاه بنویس زودتر حفظ بشیم و کیف کنیم :grin:.

    دانلود آلبوم جدید امین حبیبی به نام وقتی به تو فکر ... - دانلود آهنگ جدید

    mybia2ahang.com/.../amin-habibi-albom-vagti-be-to-fekr-mikonam.html
    آلبوم وقتی به تو فکر میکنم با صدای امین حبیبی ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ منتشر شد! دانلود
    آلبوم جدید ... اگه چشما تو نبینم / دلم از زندگی خستس بگو میمونی تا قلبم / یکمی
    آروم بگیره .... تو عشق خوب منی / گل محبوب منی ... بدون تو دنیا براش مثل یه زندون
    میمونه / راه نجاتشو فقط اومدن تو میدونه ... لینک کوتاه http://mybia2ahang.com/?p=
    5948.

    دسته بندی : آهنگ های علیرضا روزگار

    filmomusic.xyz/q/?q=++دسته+بندی+%3A++آهنگ+های...
    3 روز پیش ... دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار با نام شب های بندر .... رو به دلخوشی میرسونم با
    اینکه زندگی کوتاهه بگو روزای خوب تو راهه پاشو بلند شو بگو میتونم ...

    دانلود سریال و اهنگ » دانلود علیرضا ولایی دل خوشی

    zaisys24.net/tag/دانلود-علیرضا-ولایی-دل-خوشی/
    5 روز پیش ... مهم نیست اگه توی دنیا پر اشوبه پاشو بلند شو بگو میتونم خودم رو به دلخوشی
    میرسونم با اینکه زندگی کوتاهه بگو روزای خوب تو راهه پاشو بلند شو ...

    دانلود سریال و اهنگ » اهنگ علیرضا ولایی دل خوشی 128k

    zaisys24.net/tag/اهنگ-علیرضا-ولایی-دل-خوشی-128k/
    5 روز پیش ... مهم نیست اگه توی دنیا پر اشوبه پاشو بلند شو بگو میتونم خودم رو به دلخوشی
    میرسونم با اینکه زندگی کوتاهه بگو روزای خوب تو راهه پاشو بلند شو ...

    آرشیو موسیقی ملی ایران ( آواز سنتی ) - آرشیو آهنگ های قدیمی 150 - 100

    iranvocals.blogfa.com/post-1095.aspx
    شاهد روزای خوب کودکی بود ... دانلود آهنگ. آهنگ دارم عاشق میشم عاشق از بتی. تب تند
    تنم یه تابستون. تو رگام اینو .... اگه این دل توی سینه نخواد آروم بنشینه .... در راه
    تـــــو كی ارزشـــی دارد ایــن جــان مـا ... دانلود آهنگ. آهنگ دل بوالهوس از گیتی. دل نگو
    بچه بگو بلای جونم شده. یه شب آروم ... ای زندگی بیزارم از بیهوده بودن ... مث یه خواب،
    کوتاه،

    جای پای باران

    aliasghar0123.blogfa.com/
    هرگز فراموش نکن ، هر چه که اتفاق بیافتد تو همواره در آغوش خدا هستی .... برچسب‌ها: ماه
    مبارك رمضان 95, مهربانی و عشق, روزهای خوب, حبیب محبیان مردتنهای شب, ... کوتاه تر
    از عمر شکوفه هاست . ... برچسب‌ها: جملات الهام بخش برای زندگی, تصاویر شاد,
    زیباترین جملات, جملات .... اگه یکی هست که به فکر خوشحال کردنته ...... دانلود آهنگ
    جدید ...

    دل نوشته های من

    naghmesokoot.persianblog.ir/page/1
    "کینه ی" تو به کار این دنیا بیشتر می آید تا "عشق"ِ من ... یا تنهایی خوب است ....
    باور کن من به یک پاسخ کوتاه راضی ام ..... امـا ايـن روزا هـر چـى خـوبــى كـنـى ... بعد همه
    خندیدن و هم همه شد و پرسیدن حالا بگو کدوم 2 بوسه ؟ ... زندگی باورمیخواهدآن هم ازجنس"
    امید"که اگرسختی راه به تویک سیلی زد یک ..... شبیه یک آهنگ قدیمی در آرشیو رادیو.

    وبلاگ رسمی علیرضا آذر

    alireza-aazar.blogfa.com/
    آهنگ های علیرضا آذر (51). شعرانه (21) ... فیلم کوتاه (1) ... اگه جاده ها بگن (1). آهنگ اگه
    جاده ها .... بیراهه نمی روم اگر باز، چشم تو چراغ راه باشد ... فایل مستقیم دانلود در کانال
    رسمی علیرضا آذر که در قسمت بایو آبی است ... چشم به راه نوری و روزا خاکستریه ....
    تبریک به خواهر خوبم سر کار خانم رشیدی . .... بگو با من بگو با من سرِ زندگی سلامت

    12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه - دگرش

    degaresh.com/391/کامیابی/12-نشانه-اصلی-برای-پایان-یک-رابطه/
    هرچه بیشتر در گذشته یا در یک آینده ی دست سازت زندگی کنی بیشتر در واقعیتی
    ... اگر تو و یا طرف مقابلت به تنهایی جور رابطه را بکشید خیلی زود خسته می شوید و
    رابطه ... رابطه ای که در راه پیشرفتت ایجاد مانع می کند باید هر چه زودتر ترک شود! .....
    اما خوب بیشتر ما ترسی که داریم اینه که فکر می کنیم “حماقته اگه بخوام این رابطه رو
     ...

    فان و سرگرمی

    321pekh.ir/
    دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بی استرس با بالاترین کیفیت ... دانلود
    رایگان فیلم سینمایی شیر تو شیر با کیفیت عالی DVDRip 576p ... خبر داری از
    حس دلتنگیام ، تمام جهان چشم به راه توء .... چقدر قشنگ بود اون حس حال خوب شبا کنار
    دریا ... و نشاط زندگی اش را از دست میدهد و پس از ازدواج مجدد علاقه اش را به اتومبیل از
    دست داده ...

    40 . احسان - آهنگهای فوق احساسی وغمگین

    daryayegham71.blogfa.com/author/daryayegham71
    اهنگ قدیمی و زیبا و غمگین و احساسی (دلم گرفته اسمون) از سعید شهروز. اهنگش
    بسیار قشنگه.پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید ... هوای خوب دلگیره دلم اما هیشکی توی
    قلبه من واسم جاتو نمیگیره ... منو ببخش اگه حرفام تو رو بد جوری دلخور کرد .....
    زنـدگــی انـگــار ... این اهنگ یکی از اهنگهای محبوب منه و پرتکرار توی این روزا و
    شبای من.

    متن ترانه های روزبه بمانی - سایت عاشقانه رویای خیس

    www.royayekhis.ir/مجموعه-متن-شعرها-و-ترانه-های-روزبه-بمانی.html
    سایت دانلود موزیک کانال تلگرام رویای خیس. لطفا قوانین .... دنياي اين روزاي من
    درگير تنهاييم شده ... من از تو. من از تو راه برگشتي ندارم تو از من نبض دنيامو
    گرفتي ... به من چیزی بگو شاید هنوزم فرصتی باشه ..... اگه این زندگی باشه اگه این
    سهمم از دنیاست من از مردن هراسم نیست ... فقط چند لحظه کنارم بشین یه رویای کوتاه
    تنها همین.

    دانلود آلبوم جدید فریدون آسرایی به نام عشق یعنی - دانلود آهنگ جدید

    www.topseda.org/15989-دانلود-آلبوم-فریدون-آسرایی-عشق-یعنی/
    30 دسامبر 2014 ... متن آهنگ های آلبوم عشق یعنی از فریدون آسرایی. متن آهنگ عشق ... ما دوتا خوشبختیم
    راه ما کوتاهه. عشق ینی ... روزا خوبتو می بینم شبا بیدار میشینم

    خداوندگان شعر

    khodavandegan.blogfa.com/
    هرچه از این روزهای آشنایی بگذرد من پریشان تر، تو هم بی اعتناتر می شوی. من که خرد و
    ... هوا خوبست! من خوبم! و اینجا آسمان آبیست! نگو دیوانه ام ! سختست دردِ کور و کــر
    بودن. ... كه گاهي كاروان خسته اي در راه مي خوابد ... زنی مانند تو با دامنی کوتاه می خوابد .
    .... بگو بله. از او که پای خوب و بدت ایستاده است جز دل چه خواستی که فراهم نمی کند؟

    صداقت دل - درد دل با خدا

    fleur.blogfa.com/cat-1.aspx
    وقتی در تاریکی ها مرا به زاری خواندی که اگر تو را برهانم با من می‌مانی، تو را از اندوه ...
    آن را به زندگی برمی انگیزانم و تا مرگت که به سویم بازگردی به این کار ادامه می دهم. ...
    راهی‌ نیست، اما دم‌ غنیمت‌ است‌ و فرصت‌ كوتاه‌ و گفتی‌ اگر دیر برسیم‌ شاید سفره‌ات‌ را
    ... یه ایه تو قران هست که میگی اگه بنده ای هدایتت را نپذیره ولش میکنی تا بیشتر ...

    دانلود آلبوم جدید زد بازی به نام پیر شدیم ولی بزرگ نه - دانلود آهنگ جدید

    www.zarmusic.ir/2440/دانلود-آلبوم-جدید-زد-بازی-پیر-شدیم-ولی-ب/
    دانلود آلبوم جدید رپ و فوق العاده زیبای زد بازی به نام پیر شدیم ولی بزرگ نه با
    بهترین کیفیت ... ولی تو همیشه دنباله شر پلیسم دنبالت کرد منم همش دنبالتم. تو
    اون پسر بدی که نباید ... اون راهه راستو ول میکنه بزنه چپ .... منم اینجا هستمو خوب دیدم
    دختراش وصلنو زود میدن هستمو قورت میدن توئم بگو .... زندگی کوتاهه برا ایرونی بودن

    هنوزهم ستاره ای وجوددارد!

    www.rnzmpn.blogfa.com/
    دو حبه قند در فنجان قهوه ی تلخ شیرین نمی شود. سه حبه ، چهار ، پنج … اصلا تو بگو
    یک دنیا قند در این دنیای تلخ. نه… اگر تو نباشی فال این زندگی شیرین نمی شود ...

    •٠ تنهـــاتر ازسكــــوت •٠

    www.donyatarik.blogfa.com/
    تو گوشم؟ می گی اره..بعد شروع می کنی اروم اروم تو گوشم قصه گفتن.. یه عالمه قصه
    طولانی و ... اگه نظر هم گذاشتي حتما نشونيت بذار كه بهت سربزنم ... برات یه زندگی
    شاد وموفق آرزو میکنم ان شاءالله هیچ وقت غم به دلت راه نیاد .... صدای گریه مامانم که
    میگه فقط یه بار دیگه بم بگو مامان. .... کوتاه شان کن .... روزهای خوب باهم بودنمان
    گذشت …

    زجــــر جــدایی - اس ام اس ارسالی شما دوستان

    vahidpanaz.blogfa.com/category/1
    آنجا که راه نیست خدا راه میگشاید. و خدای من ... اگه گفتی چی نوشتم؟؟ 2873***0914 ...
    متوجه میشی که جای بعضیا الان که تو زندگیت خالی نیست هیچ.. اون موقعشم ... بعضی
    اتفاقات خوب اونقدر دیر اتفاق میافتند که .... بگو تــــــو را به نام دنیا زنند تا ارزش
    بگیرد این زندگی. .... ام از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم. .... اون روزای عاشقونه مال تــو.

    اس ام اس عاشقانه SMS Love - blogfa.com

    3ib-sms.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-عاشقانه
    اي کاش امشب من و بالشم که نقش تو را شب ها در آغوشم بازي ميکند دعوت ميشديم بي ...
    دوست دارم حتي اگه يه شب به خواب من نياي / عاشقتم مثل همه حتي اگه منو نخواي .... از
    چهار راه قلبم عبور کردي و هيچ به چراغ قلبم توجه نکردي ..... هم اخم هايت را در روزهاي
    تلخي … ..... مثل شقایق زندگی کن کوتاه امازیبا مثل پرستو کوچ کن فصلی اما
    هدفمند مثل ...

    اشعاری از ته دل

    www.azizedelamehsan.blogfa.com/
    پس از تو. زندگی با مرگ همرنگ است باور کن. کمک کن تا دوباره جاده ها بی انتها ... همین
    که چشم به راه تو میون آینه می شینم ... همین که میشه یادت بود،تو روزایی که درگیرم ...
    بگو با بودنت دل رو به کی غیر تو می بستم ... واسه اثبات يه تيكه از يه آهنگ يساري
    ..... اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق ...

    نامه دختر افغان به مردم ایران/ ببخشید اگر در کوچه‌ها و خیابان‌هایتان راه ...

    aftabnews.ir/vdchxknz-23n-vd.tft2.html
    16 جولای 2012 ... مثلا برادر و پدر من برای بزرگ کردن من در خاک خوب شما، یک عمر و روزی 10تا12 ...
    امیدوارم افغانستان دوباره به روزهای طلایی خود بازگردد. .... از اون خرابه های طالبانی
    اومدن تو بهترین وضعیت زندگی میکنن تازه. ..... خطاب به هموطنانت بگو بس است
    دیگر برگردیمو کشورمان رابسازیم خانم. ...... واقعا بعضیا خیلی کوتاه فکرن.

    علیرضا آذر - شعر و غزل امروز

    asru.blogfa.com/cat-103.aspx
    شعر و غزل امروز - علیرضا آذر - من، تو ،خدا . ... خوب است که برگشتی این شعر جنون کم
    داشت .... برچسب‌ها: علیرضا آذر, اشعار علیرضا آذر, دکلمه شعر عشق علیرضا آذر, دانلود
    دکلمه ... لیلی تو بگو،حرف بزن،نوبت توست .... تیـــر غیبی تَلَق تلق در راه ...
    زندگی بود و آخرین شِهه ... قاتل روزهای سرسبزم .... طوری از ریشه بکش ارّه که کوتاه
    شوم.

    اشعار خاطره انگیز - کیانا وحدتی

    www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483618&showall=yes
    2 دسامبر 2008 ... این تک بیت شعر رو پشت شیشه اتوبوس خواندم وقتی تو جاده تهران ... این آهنگ یادش
    بخیر ما که راهنمایی بودیم گیر به آهنگهای دلکش داده ... چشمه خروشان دریای آرام عشق و
    احترام متقابل زندگی ما خواهد بود . ... به مقصد راه کم جو از رکوع ای زاهد گم ره ..... اگه
    دوست عزیزی از شاعر یا دیگر ابیات این شعر خبر داره لطفا به من یه ...

    محسن چاوشی: این موزیک و خواندن من مثل شعر استاد و زندگی، کوتاه است ...

    www.musicema.com/node/206606
    5 آگوست 2014 ... همزمان با انتشار «این بود زندگی» در گفت و گو با «موسیقی ما» عنوان شد؛ ...... محسن
    گفت اگه توو این آهنگ شعر بیشتری میخوندم گزافه گویی بود ! ..... تو راهه مقایسه
    میکنی حالا البوم های غیر مجازش به کنار من منکر طرفدارای زیاد .... خودت چرا خوب
    نمیخوای ببینی که (البته تو تماشاخانه نه اول سایت) تعداد دانلود های علی ...

    پنج کیلومتر تا برزخ - داریوش اقبالی

    salarnobakht.blogfa.com/cat-4.aspx
    ۸۲ـ وای خدایا ۸۳ـ یاد اون روزهای خوب ۸۴ـ یاد اون قدیما ۸۵ـ یار من ۸۶ـ یاور همیشه مومن(( ... ۵۰
    تا اهنگ خالی از داریوش دارم و ۵۰ تا هم کنسرت بسیار کمیاب صوتی. .... پس راه اگه
    بتونیم ۲ روز داریوش رو گوش بدیم دیگه نمیتونیو ول کنیو و معتاد داریوش میشیم. ....
    ندادن این قسمتهایی که برای دانلود گذاشتم و حجمشم کمه و کوتاه هست رو دانلود کنن
    مطمین ...

    دانلود آلبوم بهرام به نام اشتباه خوب - دانلود آهنگ جدید

    penmusic.ir/دانلود-آلبوم-بهرام-به-نام-اشتباه-خوب.html
    دانلود آلبوم جدید بهرام به نام اشتباه خوب با بالاترین کیفیت دانلود آلبوم اشتباه
    خوب از بهرام 01 ... آخ که تو احمق خوشحالی از روزای سختم ... اگه آدمایی مثل تو نباشن
    که نمک بپاشن روی زخمم. بگو کدوم وره در خونس فرقش چیه نمی دونم ... یه چیزی میشی
    به عمق افکارتو به طول زندگی .... گفتم من پیش میرم واسم راه پس نیست ..... لینک
    کوتاه.

    حرف ها دارم اما ... بزنم؟یا نزنم؟!

    banoo-ye-ordibehesht.blogfa.com/
    از حکمتت بگو همان که همه برایم از آن دم میزنند . ... از زندگی .. ...دلگیرم اما نه از تو ... از
    خودم ... که چرا لایق سرنوشتی بهتر از این نبودم . ... و من فقط آهنگ گوش بدم و هندزفری
    رو بذارم تو گوشم و اینقدر صداش و بلند کنم که .... خوب راه حلش اینه باید کنار اومد . ....
    کاش برای از دست رفتن روزهای زندگی به جای حسرت و تماشا میتونستم کاری بکنم ...

    حامد زمانی » دانلود آهنگ صبح امیـــد

    fans.hamedzamanimusic.com/?p=3181
    30 ژوئن 2014 ... دانلود آهنگ صبح امیـــد ... چقدر این آهنگ حس و حال شیعه ی دلتنگ و شرمنده رو خوب نشون
    داده. .... داداش بگو چه جوری آروم بشم/با آهنگات هنوز نفس می کشم/نفس می ... تو این روزا
    شنیدنش خیلی حس خوبی داره، بینظیره. .... اگه که دلخوشی به من گناه ازتو نیست اگه
    که .... امید وارم خود اقا تواین راه حافظ و همراهتون باشه البته بعدخدا.

    تکست آهنگ های آلبوم آی وی فامیلی از علی بابا » موزيکـــُ تکستــــــــــ ...

    musicotext.ir/rap/316-تکست-آهنگ-های-آلبوم-آی-وی-فامیلی.html
    3 آگوست 2015 ... Download Album Zip ... تکست آهنگ خواب سنگین از علی بابا و بهنام اس آی ... بگو
    دلتنگ کی بودی این روزا حس بدی دارم ... بگو خوب من چی باعثـــــ شد بد بشی بد
    بشی ... اگه سوالی کرد ازت چیزی پرسید ازم تو ... این زندگیــــ هر روز تلخ تر میشه من
    بیدارم شبا تو میمونی کجا .... هرکی از راه رسید از زخمای رو تنت گفت

    شعر - پارادوکس های روحی

    paradise90.persianblog.ir/tag/شعر
    تو بهاری. نه، بهاران از توست. از تو می گیرد وام. هر بهار این‌همه زیبایی را. هوس باغ و
    بهارانم نیست. ای بهین .... و در راه است یک اردیبهشت از بغض های خیس و بارانی 329.

    تکست و متن آهنگ جدید

    diareranj.ir/
    تاریخ : ۱۷ام تیر ۱۳۹۵; موضوع : متن آهنگ جدید; بازدید : 79 views ... بگو با تو کیه
    که داره هواتو میمیره اگه نبینه تو و دیوونگیهاتو ... دل بی جون من این روزا داغون نیست
    پره از عشق و انگیزه ... تمامه جهان چشم به راه توئه بگو من کدوم سمت دنیا بیام ... بگو
    تو منو میخوای خوب منم تو رو که میخوام خوب میگی کوتاه نمیای خوب منم کوتاه نمیام خوب

    شعرای معاصر ایران زمین - پس لرزه های غزل

    sabzevar-sher.persianblog.ir/page/10000000000
    با این همه خبر به تو که فکر میکنم -یک فصل تازه ای که برایم مهمتری ... در راه رسیدن
    به تو گیرم که بمیرم ... به خود می گفتم انگشتر شوم خوب است یا شانه ؟ ... بگو آخر
    به من هم وصلۀ ناجور می چسبد؟ .... هنوز راه دراز است و عمر من کوتاه ..... قدمی چند به آهنگ
    تماشا زد و رفت .... زخمی تیغ زندگی جان از اجل نمی برد ..... تو که در روزهای اول مهر

    خدایا خیلی دلم گرفته - جابر

    jaber.ir/archives/40
    17 مارس 2008 ... خدایا تو خود می دانی برای من که همیشه با تو زندگی کرده ام این سیر ... درحالی که این
    تکرار همیشگی اشتیاق خوب دیدن را ازمن گرفته است. ..... روزایی که همش امید دارم که
    اگه بخدا اعتماد کردم و دل از گناه شستم حالا خدا هزار برابرش رابهم میده… ... تورو خدا
    هرکاری کردی به منم بگو دیگه جایی وکسی برام نمونده حالم خیلی بده…

    مــن ایــنجا بـــس دلـــم تنــگ اســت

    sareh.persianblog.ir/
    پ ن : فرودگاه خوب است....به گمانم ... در این نقطه از زندگی که هستیم حتی مرگ هم مرا از
    تو جـــــدا نمی کند ! .... دانلود آهنگ. نوشته شده در ۱۳٩٢/٦/۱٧ساعت ۱٢:۳۸ ب.ظ توسط ساره
    نظرات (4) ..... آنقدر آرام که این وبلاگ می شود تنها نشان از روزهای قدیم ! ... عاجزانه تمام
    راه ها را امتحان کنی و آخر از خواب بیدارش کنی و یادت برود آنجا ساعت 5 صبح است !

    عکس های عاشقانه و متن های عاشقانه و فاز سنگین - روزگار

    rouzegar.com/fun/sms.../romantic-sms-and-text-heavy-phase-photos
    دانلود عکس عاشقانه, عکس های عاشقانه, عکس های عاشقانه جدید, عکس های عاشقانه زیبا,
    ... رفاقتمون از زمان بچگیمون بود،بچه محل بودیم بدجوری هوا همو داشتیم اگه کسی چپ ...
    روزا خوب پیش میرفت و جفتمون لقمه حلال درمیوردیم و مثل بچگیمون هوا همو داشتیم. ...
    تو لال شو من همه چیرو گردن میگیرم،بگو مسافر تو راهی بودی و تو جاده سوارت کردم…

    سایت سارا شعر - برگزیده زیباترین شعرها از شاعران دیروز و امروز

    sarapoem.persiangig.com/link7/kashkul1.htm
    روزی شبیه همین روزهای ماست اما کسی ... چه نقشی می زده ست آن خوب به مهر و ... با این همه
    عمری اگر باقی بود ، طوری از كنار زندگی می گذرم ... اما تو لااقل ، حتی هر وهله ، گاهی ، هر
    از گاهی ... نامه ام باید كوتاه باشد ، ساده باشد ، بی حرفی از ابهام و آینه ، ... گرد راه از
    خویش در آغوش یار افشانده‌ایم ..... دریغا دریغا كه اگه نبودم ..... دل این بی تاب خشم آهنگ

    دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام بگو چرا

    www.abanmusic.org/دانلود-آهنگ-جدید-مجید-رستمی-بگو-چرا/
    دانلود آهنگ بگو چرا از مجید رستمی با لینک مستقیم و کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + متن آهنگ |
    ... یا اینکه یاد تو بره روزایی که. میگفتی قلب تو به قلبم نزدیکه. رفتی اما هنوز
    صدات داره تو گوشم میپیچه. کاش میدیدی تموم زندگی من بی تو هیچه. حالم اصلا یه لحظه
    رو به راه نمیشه ... ولی تورو میبخشم اگه بیای ... خوب یادم هست ... لینک کوتاه مطلب :.

    دانلود آهنگ جدید علیرضا ولایی بنام دل خوشی – همکلاسی

    www.hmct.ir/2016/07/.../دانلود-آهنگ-جدید-علیرضا-ولایی-بنام-دل-خ/
    5 روز پیش ... مهم نیست اگه توی دنیا پر اشوبه پاشو بلند شو بگو میتونم خودم رو به دلخوشی
    میرسونم با اینکه زندگی کوتاهه بگو روزای خوب تو راهه پاشو بلند شو ...

    جملات زیبا و امیدوار کننده - جملات زیبا گیله مرد

    foshtom.persianblog.ir/tag/جملات_زیبا_و_امیدوار_کننده
    و بودن و ماندن در میان دنیایی که میلیونها شیوه و راه برای خرد کردن و شکست شما در سر
    دارد . ... دعا کنید تا توانایی آن را داشته باشید که از پس یک زندگی دشوار برآیید. ....
    نمی ترسم اگه گاهی دعامون بی اثر میشه ؛ ... جملات کوتاه ناب ... جملات زیبا روزهای خوب
    ..... که کرده ای حرفی بزنی ، هر چه هست بین تو و خدایت است اگر پشیمانی به او بگو .

    دانلود مداحی - مذهبی دانلود

    religious01.persianblog.ir/tag/دانلود_مداحی
    شعر و آهنگ : حسین جعفری. ظهر عاشورا .... خانومم علی دم در اومده خانومم بگو که زنده ای
    هنوز. خانومم پیشم ... خدا خوب میدونه امون ای دل وای امون ای دل. خانومم حیدر .... حاج سید مجید
    بنی فاطمه-اگه راه خونتو بلد نبودم (شور) ... حاج محمود کریمی-روزا بی تو شبه تاره (
    مناجات با امام زمان) .... مداحی کوتاه از سیب سرخی 1:56 دقیقه با حجم کم 956 کیلوبایت
    .

    نوستالژیک ترین موزیک ها – نوستالژیک تی وی | تماشای آنلاین+دانلود ...

    nostalgiktv.co/نوستالژیک-ترین-موزیک-ها
    12 مه 2013 ... قطعه فوق العاده سلام ، کاری از مرحوم حسن کسایی(آهنگ صبح ها از رادیو) **** ... آهنگ
    بسیار شاد و جدید گیلانی آها بگو *** ... هانیکو تاچیوانا ، زندگی منشوریست در
    حرکت دوار… *** ..... ممنون به خاطر کار قشنگت هشاید بتوان اینگونه روزهای خوب را
    برگرداندوگرنه ...... رو اگه میشه پیدا کنید و واسه دانلود بزارید تو سایت.

    دانلود آلبوم حالم خوبه از بابک جهانبخش | متن آلبوم - دانلود آهنگ جدید

    music-all.ir/takalbum/babak-jahanbakhsh-halam-khoobe/
    11 مه 2016 ... دانلود آلبوم جدید بابک جهانبخش با نام حالم خوبه Download New song Babak ... اگه
    عاشق نباشیم قلبامون میمیره تو دنیامون چی می مونه بی قرارم ... از این زندگی راضیم
    پیش تو من از عشق میگم آخرش پیش تو ... تو راهه درستو نشونم دادی چه حسی به قلب
    دیوونم دادی ... چیزی بگو تا باور کنم هستی حرفی بزن هرچی بگی خوبه.

    متن آهنگ تابستون کوتاهه زدبازی

    www.texahang.org/.../6761_متن-آهنگ-تابستون-کوتاهه-زدبازی.html/
    اگه حالیت نیس بگو حالیم نیس لولو جان تو هم برو پست زدبازی لایک کن… .... این
    اهنگ در مورد زندگی یه سبک از جامعه س ک تو تابستون چ طوری زندگی میکنن .... وقتی
    که شب تا صب مامانت داره برات لالایی میخونه خوب معلومه دیگه از چه آهنگایی خوشت میاد
    . ..... سبک سنتی گوش میدین لطفا برین اهنگای سنتی دانلود کنین وگوش بدین . اگه
     ...

    دانلود آهنگ زیبای چشم امید با شعرخوانی فوق العاده علی فانی + متن

    titre1.ir/.../دانلود-آهنگ-زیبای-چشم-امید-با-شعرخوانی-فوق-العاده-علی-فانی-متن
    2 ا کتبر 2012 ... بگو چند جمعه گذشتی ز خوابت؟ ... دانلود آهنگ چشم امید 2 با صدای علی فانی ... از دل
    براید بر دل نشیند البته در خوب بودن صدای گوینده شکی نیست ..... کوتاه و کامل . ....
    به حق امام زمان ع دربهشت جاوید قرار بگیری وخداوند درتمام مراحل زندگی پشت وپناهت
    باشد .... اگر یک نفر را به او وصل کردی برای سپاهش تو سردار یاری.

    برای پدر

    delsokhtegan.persianblog.ir/
    9 مه 2013 ... زندگی ، نیست برگی که از تو ننوشته باشم ، ... بابا اگه قبلا میگفتم برگرد حالا
    باید اعتراف کنم که الان ... بگو بهم ....بگو داره عمق وجودم میسوزه ...بگو شاید تو
    بتونی آروم کنی داغ تو .... من هم اینو خوب میدونم تو دیگه رفتی . .... شهیدان آزاده هستند،
    که با عشق به امام حسین در راه خدا جنگیدند ...... ای کاش انتظار کوتاه شه .

    درانتظارگل نرگس مهدی موعود(عج)

    entezar1358.ir/
    تو مي آيي و با آمدنت خون طراوت و زندگي در رگهاي صبح جريان پيدا خواهد كرد... تو مي
    آيي ... اي محبوب روزهاي آفتابين دنيا؛ اي معشوق همه ما؛ ... بگو گيسوان شب هاي تار
    فراق، سرشاخه هاي بلند باغ وجود تورارهاكنند. ... راه دیار دیگر را در پیش گرفتند و‌
    عاشقانه‌شان ..... خوب مي دانم كه تو مي آيى؛ .... دانلودآهنگ سایت جهت استفاده در زنگ
    تلفن همراه.

    دانلود اهنگ یاس

    limake-blog.ea3.ir/
    دانلود آهنگ جدید سیلور باند بنام من همونم با کیفیت اورجینال. آهنگ و تنظیم ... جادها راه
    آمدن جاده ها کوتاه آمدن. تو رو که ... دل من خوابایه خوبی دانلود آهنگ جدید دیده واسه زندگی.
    تو چی دوست داری بگو بم اصلا هر چی تو بگی. میتونی از این به ... اگه تو فردا بیای
    فردا بیای آب شیرین نذر کنم سی خاک ...... با من نموند با من نموند تموم شد اون روزای
    خوب.

    :ترجمه آهنگ های انگلیسی - مرکز آموزش زبان انگلیسی

    eltc.persianblog.ir/post/54/
    اگه صدای آهنگ تمرکز دوستان رو بهم میزنه و مانع بازدید از بقیه پست ها مشیه به ...
    They never say forever gains if only ... جاده های محکومی وجود دارن که به عشقی بی
    پایان راه دارن .... میدونم تو همیشه در زندگی ام خواهی بود(آره!) ..... اگه شما خوب نگاه کنید
    به نشانه ها ... برای دانلود فایل صوتی و بسیار کم حجم این آهنگ بر روی لینک زیر
    کلیک ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 266
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,206
  • بازدید ماه : 4,679
  • بازدید سال : 34,840
  • بازدید کلی : 643,593